Ons
werk/

We hebben een aantal van onze belevingen voor je op een rijtje gezet.

In't kort,
Wat we doen.

Digitaal: WebDESIGN, ScrollyTelling, Digitale Strategie
Drukwerk: Posters, Flyers, Visitekaartjes, Maatwerk IN Drukwerk
Huisstijl Ontwikkeling: Logo Design, Tone of Voice, MERKPositionering, MerkOntwikkeling
Communicatie CAMPAGNES: Nieuwe doelgroepen aanboren, Marketing GroeiStrategie, Guerilla Marketing

In de
Spotlight

{^_^}
{*_*}
{=_=}

Het versterken van verbinding.

In opdracht van
Buurtjukebox
Kernwoorden
Website

minimaal maar herkenbaar.

In opdracht van
ZOOkeeper
Kernwoorden
Huisstijl, Website,
Signing

in korte tijd een website ontwikkelen
dIE ER UIT SPRINGT IN de zee aan crypto start-ups.

In opdracht van
SocialBlox
Kernwoorden
Huisstijl, Website,
Digitale Communicatie Strategie

We maken je verjaardag tijdens de lockdown leuker.

In opdracht van
Onszelf
Kernwoord
Interactive Storytelling

{^_^}
{*_*}
{=_=}

Dat is
Nog niet alles.

Overige coole dingen.

In opdracht van
De Aramier

In de kern
Bijzonder drukwerk en illustratie

Belicht de twee kanten van mijn werk: De mens en de arbeid.

In opdracht van
Nynke Schamper van Way2Grow

KernwoordenWebsite, huisstijl, conceptontwikkeling

Bekijk Website
Een afbeelding van de inspiratieplein pagina van way2grow.nl dat dhevak ontwikkeld heeft
Een website met twee gezichten.
De menskant van haar website is compleet in paars uitgevoerd. Hier is  ruimte gemaakt voor haar blogs en podcasts. Dit is de plek waar ze mensen graag inspireert. En dat op een luchtige manier.
Een afbeelding van de zakelijke werk pagina van way2grow.nl dat dhevak ontwikkeld heeft.
Naast arbeid is er ook de mens.
De arbeidkant van haar website knalt eruit in groen. Hier kunnen potentiele werkgevers kennis maken met Nynke, haar competenties bekijken, weggeblazen worden door haar ervaring en contact opnemen. Zakelijk, maar concreet.

maak juridische zaken toegankelijk voor jongeren.

In opdracht van
JJAB
Kernwoorden
Een website met hippe vormgeving en moderne taal, die aansluit bij een jonge doelgroep

Bekijk
Website
Een sfeerbeeld van de landingspagina van de JJAB website met de felle jeugdige kleuren.
Een frisse huisstijl.
JJAB (Jeugd Juridisch Advies Bureau) is een stichting die juridisch advies verleent aan jongeren door jongeren. Een frisse, toegankelijke uitstraling was het doel, om te voorkomen dat jongeren al wegrennen bij het woord juridisch.
De contact section van de JJAB website waar een telefoon wordt gebruikt als whatsapp functie
Laagdrempelig contact.
Maar hoe houd je de drempel laag?
Het antwoord was: via Whatsapp. We hebben een directe Whatsapp lijn op de site gezet. Jongeren kunnen direct de JJAB-Whatsapp waar jongeren de whatsapp van JJAB kunnen openen, om super laagdrempelig hun vraag te stellen. Op hun eigen manier. In hun eigen tijd en taal. Vet cool.

Vrijwilligerswerk moet makkelijker & laagdrempeliger gevonden worden.

In opdracht van
VLNTR

Kernwoorden
Huisstijl en Website Ontwikkeling

Bekijk Website
De landingspagina van VLNTR.nl waarin de frisse kleuren een impressie van de app te zien in.
De poule aan vrijwilligers vergrijst.
VLNTR. Een te gekke naam voor een te gek concept. VLNTR is een online platform dat het werven, beheren en communiceren met vrijwilligers gemakkelijker maakt. Veel jongere mensen voelen zich niet aangetrokken tot de huidige mogelijkheden voor vrijwilligerswerk. Alles is net iets te serieus. Daarom hebben wij een communicatiestijl neergezet die meer aansluit bij de jongere generatie.
Een sfeerbeeld van een content section dat is gemaakt voor VLNTR.nl
Een website vol liefde.
Bij zo'n awesome concept kan een ondersteunende en stimulerende website niet missen. We hebben de huisstijl doorgevoerd, waardoor elke communicatie-uiting de herkenbaarheid van het merk VLTNR versterkt. Daarnaast worden organisaties gestimuleerd om zich aan te sluiten. Vrijwilligers krijgen de mogelijkheid om de applicatie  direct uit de appstore of playstore te downloaden.

Persoonlijk contact en echte aandacht staaN centraal.

In opdracht van
HR Werving & Selectie
Kernwoorden
Huisstijl en website ontwikkeling die passen bij een persoonlijke recruitment aanpak.

Bekijk Website
Een sfeerbeeld van HR Werving en Selectie dat een clean design laat zien.
Professioneel, maar persoonlijk.
HR Werving en Selectie is een recruitment bureau dat kijkt naar wat een organisatie en vooral de mensen hierbinnen beweegt, om zo persoonlijke vraagstukken op te lossen. De opdracht was om een frisse, warme en uitnodigende huisstijl te maken, die mensen niet meteen afschrikt en waaruit de persoonlijke aanpak blijkt. Het resultaat mag er zijn!
Een sfeerbeeld van de opmaak van de vacatures van HR Werving en Selectie website
Een overzichtelijk aanbod.
Op de website staat een overzicht van de vacatures die beschikbaar zijn via HR Werving en Selectie. We proberen je hier niet te verleiden met allerlei bijzaken, maar geven de informatie recht voor zijn raap. Het werk, de uren en de regio. Zodat jij meteen een afweging kan maken of het aanbod bij je past.