{ ONS WERK }

{^_^}
{*_*}
{=_=}

Project: SocialBlox

Knallende website
voor een privacy first social media platform.

Communicatie Concept | Landing Pagina | Webdesign | Visuele Identiteit | Site Strategie
Bekijk Project
{^_^}
{*_*}
{=_=}

Project: Online Verjaardag

Knallende website
voor een privacy first social media platform.

Communicatie Concept | Landing Pagina | Webdesign | Visuele Identiteit | Site Strategie
Bekijk Project
{^_^}
{*_*}
{=_=}

Project: Growing Community

Knallende website
voor een privacy first social media platform.

Communicatie Concept | Landing Pagina | Webdesign | Visuele Identiteit | Site Strategie
Bekijk Project
{^_^}
{*_*}
{=_=}

Ons Werk

POSTERS - FLYERS - WEBDESIGN - HUISSTIJL - VISITEKAARTJES - LOGO'S - COMMUNICATIE CAMPAGNES - VLAGGETJES - EN MEER BRUUT  ONTWERP.
Luikkaart gemaakt in samenwerking met Sophia Bernson voor Persooneelsvereninging de Aramier.
Voor Nynke Schamper (Zij is echt heel cool. Aanrader om eens mee te kletsen) van Way2Grow hebben we dit logo mogen maken. Ze wou graag de twee kanten van haar werk belichten. Mens en Arbeid. Vandaar het keiharde contrast in haar logo.
De mens kant van haar website is compleet in het paars. Hier is er ruimte gemaakt voor haar blogs en podcast's en wil ze graag mensen inspireren. Allemaal op een luchtige manier natuurlijk.
De arbeid kant van haar website knalt in het groen. Hier kunnen potentiele werkgevers kennis maken met Nynke, haar competenties bekijken, weggeblazen worden door haar ervaring en contact opnemen. Heel zakelijk, maar heel concreet.
Voor Jeugd Juridisch Advies Bureau (JJAB) hebben we een vet jeugdig logo gemaakt. JJAB is een stichting dat juridisch advies verleent aan jongeren door jongeren. Een frisse toegankelijke uitstraling was het doel. Jongeren rennen al weg bij het woord juridisch. Dat hebben we voorkomen (:
Bij het logo is er ook een website gerealiseerd. Hierbij hebben we nagedacht over hoe we de taal van de jongeren konden spreken en de afstand tussen vraag en antwoord konden verkleinen. Het antwoord was whatsapp. We hebben een telefoon ontworpen voor op de website waarmee jongeren de whatsapp van JJAB kunnen openen en super laagdrempelig hun vraag kunnen stellen. Op hun eigen manier. In hun eigen tijd. Vet cool.
Ten slotte hebben we samen met Elise Siersema een poster campagne ontwikkeld om aandacht te krijgen voor JJAB. Als niemand weet dat je bestaat kan je ook niemand helpen. Hierbij zijn een viertal posters ontworpen in de huisstijl met veel voorkomende juridische vragen die jongeren zouden kunnen hebben. Daarnaast een duidelijke mededeling dat ze gratis advies kunnen krijgen. Bij jawel, JJAB. Deze hebben in een boel middelbarescholen gehangen en zijn door de jongeren zelf verspreid, in hun eigen tijd.
VLNTR. Een te gekke naam voor een te gek concept. VLNTR is een online platform dat het werven, beheren en communiceren met vrijwilligers gemakkelijker maakt. Dat is nog eens goed. Wij hebben een fris en opvallend logo mogen ontwerpen waaruit de liefde voor vrijwillgerswerk blijkt.
Bij zo'n awesome concept kan een ondersteunende en stimulerende website niet missen. We hebben de huisstijl doorgevoerd zodat elke communicatie de herkenbaarheid van het merk VLTNR versterkt. Daarnaast worden organisaties gestimuleerd om zich aan te sluiten en vrijwilligers de mogelijkheid gegeven om de applicatie te downloaden direct uit de appstore of playstore.
Een gaaf concept en opvallende vormgeving is niets zonder dat mensen daadwerkelijk gebruik gaan maken van het concept en weten dat het bestaat. Er zijn vierkante posters gemaakt die als tegels opgehangen zijn in openbare plekken om aandacht te genereren voor het platform. Uiteindelijk heeft dit meer dan 4000 vrijwilligersuren, 70 organisaties en 1000 vrijwilligers opgeleverd! Vet!
HR Werving en Selectie is een recruitment bureau dat kijkt naar wat een organisatie en vooral de mensen hierbinnen beweegt om zo persoonlijke vraagstukken op te lossen. De opdracht was om een fris warm en uitnodigdende huisstijl te maken dat mensen niet meteen afschrikt en de persoonlijke aanpak lijkt blijken. Het resultaat mag er zijn!
De website is ontworpen in lijn met het frisse karakter van het bedrijf. De frisse kleuren uit de huisstijl zijn in combinatie met nuchtere teksten, illustraties en foto's van het team gebruikt om een warme sfeer te creëren voor zowel opdrachtgever als opdrachtnemer..
Voor het 1 jarig jubileum mochten we meedenken met klein leuk gebaar dat het bedrijf kon doen om te vieren. Hierboven het resultaat. Jubileum vlaggetjes in de huisstijl die op lekkere brownies geprikt konden worden. Natuurlijk hebben we even goed geproeft van het resultaat (:

ideeën?
Let's make it real.

Contact